شرح وصال

از خودم می‌گویم ... و شرح می‌دهم وقایع را تا وصال حضرت دوست ...

شرح وصال

از خودم می‌گویم ... و شرح می‌دهم وقایع را تا وصال حضرت دوست ...

دل شکسته ...

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۵ ق.ظ

دلم شکسته، از آدمهای دورو که توی ظاهر خیلی خیلی محترمانه باهام برخورد میکنن که هرکس منو میبینه میگه بانو جان تو خودت مشکل داری اینا که همه چی تمومن! ولی هر بار که میبینمشون خنجری به قلبم فرو می ره. امان از کنایه ها، نیش ها، زخم زبون ها و ...

چقد خوب بود اگر بعضی ها لال به دنیا می آمدند! چرا بعضی ها لحظه ای فکر نمی کنند باید در محضر خدا برای کلمه کلمه و حرف حرف جمله هاشون جوابگو باشن. چقدر ساده دل میشکنند. غریبم و تنها!

چقدر در قرآن در مورد منافقین آیه اومده و چقدر هم آیاتش تکان دهنده ست و بعضی از ما چقدر آسون از کنارش رد میشیم. اینکه بر زبانت مدام ذکر «عزیزم»، «قربانت شوم» و ... باشه و عملت مدام شکستن دل آن شخص باشد، چیزی جز نفاق است؟؟!!


تا نزدیک سحر گریه کردم، قرآن خوندم و با دل شکسته بخشیدمشون! از خدا خواستم که من اونا رو میبخشم و تو برام به نیکی جبران کن ... میدونم که مثل همیشه سنگ تمام میذاره. بخشیدم تا روزی که مادر فرزندش را رها میکنه بخشایش خدا شامل حالم بشه. من بخشیدم ولی نمیدونم خدا هم میبخشدشون یا نه!!


التماس دعا ...

  • بانوی شیعه

نظرات (۷)

سلام عزیزم
من هر وقت دلشکسته میشوم خدا را شکر میکنم که گناهی از گناهانم بدین وسیله بخشیده میشود 

استادی میفرمود همه انسانها بیماریهایی دارند ما برای بیماریهای جسمی افراد دل میسوزانیم اما برای بیماریهای دل و روح نه و فقط از رفتارشان ناراحت میشویم (به نقل از مظمون )

پاسخ:
سلام

ان شاالله که اینطور باشه
  • رفاقت به سبک شهید
  • سلام عزیز دل خوبی ؟ نبینم غم هات رو
    رسم دنیاست !!!!! تا بوده به پیامبران و ائمه زخم زبون زدن ما که هیچ .....
    داشتم فکر میکردم خودمون هم همینطور هستیم .....
    همین کار رو با خدا و امام زمان میکنیم
    پناه بر خدا خودم رو میگم !!!!!! شما عزیز دل شما خوبی ولی اوضاع من افتضاح
    در برابر مردم چه کار میشه کرد ! جز اینکه همیشه دست به دعا بودم از خدا صبر خواستم تا مبادا از امتحان رد بشم؟!!!!


    پاسخ:
    سلام خانمی خوبی؟
    بله درست میگی. ماهم شاید ناخواسته دل شکسته باشیم و خدا نکنه اون دل، دل یه معصوم بوده باشه ...

    ولی واقعا دلم شکسته بود که کسانیکه عمدا این کارو میکنن
    ان شاالله خدا هدایتم کنه
    من پیر سال و ماه نیم یار بی وفاست...

    می فهمم.اما...
    ان مع العسر یسرا. فان مع العسر یسرا

    یا ایها الانسان انک کادح الی ربک کدحا فملاقیه

    التماس دعا.
    پاسخ:
    ان مع العسر یسرا ...

    محتاج دعا هستم
    حال ما هم نیز اینگونه است... همیشه....
    درکتون میکنم 

    سلام 
    موفق و موید باشین 

  • سهیلا ملکی
  • ای وای :(
  • دچــ ــــار
  • به ما سر بزنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی