شرح وصال

از خودم می‌گویم ... و شرح می‌دهم وقایع را تا وصال حضرت دوست ...

شرح وصال

از خودم می‌گویم ... و شرح می‌دهم وقایع را تا وصال حضرت دوست ...

سلام بر امام رئوف (۲) ...

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ب.ظ

سلام بر امام رئوفم ...


وقتی که به مشهدالرضا میرسم گویی تمام شهر عطر و بوی حرم را دارد و همیشه به همجوارانتان غبطه میخورم. وقتی وسایل را جابجا میکنیم و غسل زیارتی میکنیم برای شتافتن به سمتتان سر از پا نمیشناسم! سریع آماده میشوم و راهی حرمت ...

دلم مشهدالرضا میخواهد! دلم باب الرضایتان را میخواهد!

نمیدانم چه حکمتی است که اکثر مواقع درب ورودیمان را باب الرضا قرار میدهی آقاجان ...

دلم لحظه ای را میخواهد که در ازدحام جلوی درب حرم، از همه اقوام و آشنایانم جدا میشوم و در بین زائرانت گم میشوم تا به تو برسم ... و وقتی بعد از بازرسی فرش جلوی در را کنار میزنم و وارد صحن و سرایت میشوم ... گویی دلم یکباره میریزد! فاصله خیابان با صحن حرمتان فقط و فقط چند قدم است ولی وقتی وارد صحن میشوم بوی بهشت را استشمام میکنم... و دلم آن شمیم بهشتی را میخواهد. حال و هوای عجیبی است... سراسیمه به سمت دعای اذن دخول میروم، ءَأَدْخُلُ یا رَسُولَ اللَّهِ، ءَأَدْخُلُ یا حُجَّةَ اللَّهِ ... و اینقدر تکرارش میکنم تا اشکهایم جاری شود، تا شما اجازه دهید که وارد شوم*.

دلم میخواهد که بعد از پایان دعا سرم را به زیر  اندازم و با حالی زار به سمت حرمت پر بکشم. عاشق صحن انقلابم. یکی یکی از درها عبور کنم و به صحن انقلاب برسم. سلامی عرض کنم و بر طبق عادت همیشگی جلوی یکی از حجره های روبروی حرم روبروی گنبد طلاییتان بنشینم و سفره دلم را باز کنم... هرچند شما از حالم باخبرید چون خودتان فرموده اید: سوگند به خداوند اعمال شما هر روز و شب بر من عرضه می‌شود.**


آقا جانم، دلم خیلی برایتان تنگ است، مولا جان به دادم برسید که خیلی خسته ام، خیلی تنها و غریبم، حاجاتم را میدانید، اگر به صلاحم است امروز روا شدن این حاجات را عیدی من قرار دهید و زیارتم را از این راه دور قبول بفرمایید...


یا امام رئوف عاجزم و بیصبرانه منتظر دعوتتان هستم.

التماس دعا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

*زیارت شما قلبی باشد. در موقع ورود اذن دخول بخواهید، اگر حال داشتید به حرم بروید - آیت الله بهجت

** امام رضا  علیه السلام  فرمود: «... والله انَّ اعمالکم لَتُعرَضُ عَلَیَّ کلُّ یومٍ و لیلةٍ»

  • بانوی شیعه

نظرات (۳)

  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • سلام
    امروز اکثر وبلاگای دوستان حال و هوای عید داشت...
    عین پست شما که مارو برد صحن انقلاب....
    این صحن واقعا درون دل انقلابی برپا می کنه....
    عیدت مبارک
    حاجتت روا فاطمه بانوی گل
    پاسخ:
    سلام خانمی
    ممنونم دوست خوبم. عید شماهم مبارک
    سلام
    این مطلب شما یه زیارت از راه دور قسمتمان کرد
    اجرتون با خود حضرتش
    پاسخ:
    سلام
    خداروشکر... زیارتتان قبول حق
    خیلی متشکرم
    التماس دعا
    شنیدم دوهفته ایست که ظرف نباتتان خالیست و چای رو کلا گذاشتین کنار.....
    جان من اگه نبات مشهد میخوای بگو برات پست کنما! والا

    پاشو بیا دیگه همینجا دوتایی بچه هامونو به دنیا میاریم!
    پاسخ:
    خدا نکشدت دختر :))
    با این وضعم بهتره که چای نخورم!! توام هی فخر بفروش به مشهدی بودنت ...

    واااااااای خیلی دوست دارم بیام، خیلیااااااا ...
    به جای این حرفا دعا کن زودتر طلبیده بشیم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی